Voor moeders die de juiste balans zoeken

Voor moeders die de juiste balans zoeken
Voor moeders die de juiste balans zoeken | tussen werk en prive | tussen schuldgevoel en ontspanning | tussen energie en stress. Klik op het logo en meld je aan voor een gratis kennismakingsgesprek!

e-Zine van MAMcoach Yura: MAMtips

Ontvang elke maand inspirerende en waardevolle tips in je mailbox voor een betere balans tussen werk & gezin, een ontspannen moeder zijn en minder schuldgevoel & stress. Lees de meest recente MAMtips 'Wat wil je echt? En hoe doe je dat...' en meld je meteen aan voor een gratis abonnement.

Labels

2016 in beweging aandacht adem ambitie anders doen automatische piloot balans belemmerende overtuigingen beren op de weg betekenis beweging bewustzijn blog burn-out coachen coaching controlfreak cursus doelen bereiken downshiften drijfveren druk durf te delen durven eCoach energie energiegevers energievreters eTraining event eye-opener flow Flow magazine focus frisse blik gedachten geluk gelukkig genieten gezin gezondheid goed doel goede voornemens goedgenoegmoeder grenzen haast hartstocht herfstdip herijkpunt hulp vragen in je eigen kracht inspiratie inspiratieboekje je hart volgen jezelf zijn keuzes maken kinderen kinderopvang kleine stapjes kwaliteiten lef lekker in je vel leven in het nu liefde loslaten Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen Magic Adventures Mamfulness MAMtips manier van leren me-time meiden Metakids mijmertijd minder mindfulness moe moederdag moeders moeten multitasken MVO natuur netwerken onbevooroordeeld ondernemers onrust onthaasten ontspannen ontstressen onzekerheid opladen opvoeding out of the box parttime baan passie patronen perfectionisme piekeren Pink Ribbon pitstop Plan Nederland plezier positief denken positieve psychologie positiviteit prioriteiten prive reizen relatie rituelen rollen ruimte rust schuldgevoel solidariteit spitsuur sterke kanten stilte stress strippenkaart successen taboe talenten tijd voor jezelf time-out twijfels Twitter uit je comfort zone uit je hoofd uitdaging vakantie valkuilen veerkracht verandering vereenvoudigen verlies vertragen verwachtingen VIP dag vitaliteit vrijheid waarden wakker wandelcoaching wandelen wereldmoeders werk winactie workshop zelfsturing zelfvertrouwen

woensdag 9 maart 2011

Oproep: waar loop jij het hardst tegenaan in het jongleren met werk en gezin?

Hallo lezers,

Via deze weg doe ik een oproep aan jullie!
Ik wil van jullie nl. heel graag weten waar je het hardst tegenaan loopt in het jongleren met de combinatie werk en gezin.
Ik merk in de gesprekken met vele moeders dat het voor iedereen weer anders is en dat is logisch, want geen moeder is hetzelfde.

Waar heb JIJ de meeste moeite mee?
Ik ben benieuwd naar jouw verhaal!
Kun je aangeven waar jij de meeste moeite mee hebt?
En op welk vlak dat dan ligt:
In je werk.
Of juist in je gezin.
Of misschien wel in de tijd voor jezelf.

Er wordt de laatste tijd weer veel over geschreven en als coach voor moeders wil ik graag jullie bevindingen horen.
Je mag hieronder je reactie achterlaten, maar je mag me ook mailen op info@mamcoaching.nl of je kunt hier klikken om een reactie via mijn website achterlaten.

2 opmerkingen:

  1. Tijd voor mezelf vrijmaken is vrijwel uitgesloten. Ik wil een goede moeder zijn plus carrière. Voor mij is het best een moeilijke combinatie, omdat ik voornamelijk thuis werk, terwijl de kinderen niet naar de opvang gaan. Mijn werk (het schrijven van artikelen en boeken) vergt concentratie, dus overdag heb ik niet veel uurtjes om rustig te werken. Daarom ga ik 's nachts meestal door. Het onderwerp van het boek: de misstanden in de vrouwenhandel in Nederland door de ogen van de slachtoffers laten zien, laat me gewoon niet los. Daar zijn de verhalen te heftig voor. Ik MOET doorwerken, vaak tot drie uur 's nachts. Zo kwam ook het vorige boek tot stand: http://youtu.be/26d3YE8tx58
    Omdat ik mijn werk zo leuk en interessant vind, ben ik niet zo bang voor burn-out. Maar ik ben wel een van de moeders die steeds 'on the run' is om zorgen voor de kinderen met haar werk te kunnen combineren. Het gekke is: ik ben nog nooit zo tevreden over mijn leven geweest zoals nu.

    Groetjes,

    Maria
    www.mariagenova.nl
    http://twitter.com/genova2

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Maria, wat geweldig dat je nog nooit zo tevreden geweest bent over je leven zoals nu.
    Daar is natuurlijk heel wat voor te zeggen, al heb je dan geen tijd voor jezelf ...
    De tevredenheid wordt waarschijnlijk 'veroorzaakt' doordat je bezig bent met iets waar je hart naar uit gaat: het schrijven van je boek (heftig, maar interessant onderwerp!) en het zorgen voor je kinderen.
    De tijd voor jezelf vul jij in met schrijven, al is het ook werk ;-) Dat geeft jou zoveel energie, anders zou je het nooit vol houden. Mooi jouw reactie. Dank!

    BeantwoordenVerwijderen

Zoeken in mamcoach blog

Powered By Blogger