Voor moeders die de juiste balans zoeken

Voor moeders die de juiste balans zoeken
Voor moeders die de juiste balans zoeken | tussen werk en prive | tussen schuldgevoel en ontspanning | tussen energie en stress. Klik op het logo en meld je aan voor een gratis kennismakingsgesprek!

e-Zine van MAMcoach Yura: MAMtips

Ontvang elke maand inspirerende en waardevolle tips in je mailbox voor een betere balans tussen werk & gezin, een ontspannen moeder zijn en minder schuldgevoel & stress. Lees de meest recente MAMtips 'Wat wil je echt? En hoe doe je dat...' en meld je meteen aan voor een gratis abonnement.

Labels

2016 in beweging aandacht adem ambitie anders doen automatische piloot balans belemmerende overtuigingen beren op de weg betekenis beweging bewustzijn blog burn-out coachen coaching controlfreak cursus doelen bereiken downshiften drijfveren druk durf te delen durven eCoach energie energiegevers energievreters eTraining event eye-opener flow Flow magazine focus frisse blik gedachten geluk gelukkig genieten gezin gezondheid goed doel goede voornemens goedgenoegmoeder grenzen haast hartstocht herfstdip herijkpunt hulp vragen in je eigen kracht inspiratie inspiratieboekje je hart volgen jezelf zijn keuzes maken kinderen kinderopvang kleine stapjes kwaliteiten lef lekker in je vel leven in het nu liefde loslaten Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen Magic Adventures Mamfulness MAMtips manier van leren me-time meiden Metakids mijmertijd minder mindfulness moe moederdag moeders moeten multitasken MVO natuur netwerken onbevooroordeeld ondernemers onrust onthaasten ontspannen ontstressen onzekerheid opladen opvoeding out of the box parttime baan passie patronen perfectionisme piekeren Pink Ribbon pitstop Plan Nederland plezier positief denken positieve psychologie positiviteit prioriteiten prive reizen relatie rituelen rollen ruimte rust schuldgevoel solidariteit spitsuur sterke kanten stilte stress strippenkaart successen taboe talenten tijd voor jezelf time-out twijfels Twitter uit je comfort zone uit je hoofd uitdaging vakantie valkuilen veerkracht verandering vereenvoudigen verlies vertragen verwachtingen VIP dag vitaliteit vrijheid waarden wakker wandelcoaching wandelen wereldmoeders werk winactie workshop zelfsturing zelfvertrouwen

vrijdag 1 juli 2011

Gelukkig zijn - wie wil dat nu niet?

Hoe kun je er nu voor zorgen dat je meer geluk hebt in je leven, dat je je gelukkig voelt? Vaak heb je het gevoel dat het buiten jezelf ligt of dat je er materiele zaken voor nodig hebt om je gelukkig te voelen, zoals een groter huis of een nieuwe auto.

Geluk valt of staat met jezelf
Nu ik als Magic Adventures Coach zelf het coachtraject over Happiness mag volgen om te ervaren wat het is, realiseer ik me weer dat IK het vooral ben die mijn geluk bepaalt. Wat heb ik nodig om me gelukkig te voelen en hoe kan ik mijn omstandigheden zo veranderen of beinvloeden dat ik me dan ook daadwerkelijk gelukkig voel? Het gevoel ervaar ik vooral op momenten dat ik bewust leef, samen met mijn gezin of wandelend in de natuur. In het hier nu zodat ik zie waar mijn geluksmomenten liggen. Soms gewoon voor het oprapen ...

Of ga je op zoek?
Maar je kunt natuurlijk ook proactief op zoek gaan naar geluk. Vooral als je het gevoel hebt dat je te druk, te passief bent en dat niks goed gaat in je leven. Je vraagt je af waarom jou dat nou net moet overkomen en eigenlijk heb je medelijden met jezelf. Door geluk weer toe te laten in je leven, kun je ook makkelijker erkennen dat je goed bent zoals je bent: een 'goedgenoegmoeder'.

Klik hier voor meer informatie over de Magic Adventure Happiness en ervaar ook hoe het is om invloed te hebben op je eigen geluk! Een Magic Adventure is een waar avontuur naar jezelf, je maakt inspirerende oefeningen en wordt dagelijks herinnert aan jouw portie geluk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in mamcoach blog

Powered By Blogger